רעיונות לצביעת קירות לשדרוג מראה הבית בקלות

תראו איך אפשר לשדרג את הבית בקלות ולשנות בתוך כמה שעות בלבד אווירה של חדר שלם ועוד מבלי להוציא הרבה כסף

מתי בפעם האחרונה הסתכלתם על אחד מחדרי הבית ואמרתם לעצמכם: בא לי לחדש, לשדרג, להכניס אווירה חדשה ורעננה לבית?! אבל… מבלי להחליף את הריהוט או להיכנס לשיפוצים יקרים ולהשקיע זמן ארוך והרבה כסף. מחפשים פתרון מהיר? בבקשה, לפניכם רעיונות לצביעת קירות. 
צביעה של קיר אחד בחדר עם אפקט דקורטיבי יכולה לשנות לחלוטין ובתוך כמה שעות, את האווירה והמראה של כל חדר אצלכם בבית: חדר השינה, הסלון, חדר הילדים או כל חלל אחר אותו תרצו לרענן.
בשנים האחרונות היצע האפקטים הדקורטיביים מגוון יותר, צבעוני יותר ובנוסף גם קל ופשוט יותר ליישום באופן עצמאי ומתאים לכל כיס.
תוכלו לקבל מראה מחודש ומרענן לחדר גם באמצעות צביעה של קיר אחד בצבע אקרילי רגיל בגוון בולט ומיוחד. עיצוב חלל בצבע יכול להפוך חדר שלם לחלל בעיצוב נועז למי שלא “מפחד” להשתמש בצבעים כהים ועזים, או בגוונים רכים ועדינים שיגדירו את החלל כרגוע ורומנטי.

שדרוג מראה הבית בקלות

אז מה זה בעצם אפקט דקורטיבי?

אפקט דקורטיבי הוא למעשה צבע קירות אשר בניגוד לצבעי הקירות החלקים שאנחנו מכירים, הינו בעל מרקם ייחודי, המעניק לקיר מראה שונה ובולט.

לשימוש בצביעה באפקט דקורטיבי בחדרי הבית מספר יתרונות בולטים:

  • קל ליישום – צביעה של אפקט דקורטיבי על הקיר, היא כבר מזמן לא רק “מומחיות” של צבעים מקצועיים ושיפוצניקים. כיום גם מי שאינו איש מקצוע יכול להגיע לתוצאה מדהימה בקלות, במהירות וללא מאמץ רב.
  • שינוי גדול במחיר קטן – בהשקעה ממוצעת של כ- 300 ₪ (תלוי בסוג האפקט, התשתית וגודל הקיר), תוכלו לצבוע בעצמכם קיר דקורטיבי מרשים. כל מה שאתם צריכים זה גלון אפקט דקורטיבי, רולר או מברשת, מגשית ו…קדימה לעבודה.
  • עושר של גוונים – לכל אפקט קיימת מניפת גוונים ייחודית רק לו המורכבת מעשרות גוונים שונים, מהם ניתן לבחור את הגוון המתאים ביותר לחלל שבו אתם צובעים את הקיר המיוחד, לאופי ולתחושה שתרצו לתת וכמובן לטעמכם האישי. הגוון והמראה הסופי המתקבלים מושפעים מהתאורה הישירה על הקיר וגודל הקיר / חדר אותו מנרלטים.
  • שינוי מהיר – בניגוד לאריחי קרמיקה, בריקים ואפילו טפטים שהודבקו לקיר, ההחלפה והשינוי של אפקט דקורטיבי על הקיר הוא פשוט ומהיר יותר – בלי לקלף או לשבור את הקיר.

מכניסים את המדבר הביתה
רעיונות לצביעת קירות יכולים להיות בכל אווירה וסגנון שיש. למשל, על מנת לתת לקיר שלכם מראה מדברי ומיוחד, תוכל לעשות זאת עם “סהרה Brush” צבע דקורטיבי עדין על בסיס מים, היוצר על הקיר מראה של סופת חול עם נגיעות מטאליות ומאפשר לשדרג את מראה חלל הבית בהשראת מדבר סהרה. 

אפקט הסהרה BRUSH יכול להשרות תחושה כפרית, עם גווני הברונזה והחמרה, או לחלופין בגווניו הזהובים יעניק סגנון קלאסי בהשראת הרוקוקו משלהי המאה ה-18 במראה אלגנטי מלכותי.

 

סלון בעיצוב מדהים
צילום: אורי אקרמן מתוך פרויקט חברת TLV2GO-serviced apartments for extended stay, בעיצוב  KaTANOS DESIGN -סטודיו לעיצוב פנים.

מראה מנצנץ בצ’יקצ’ק

מחפשים רעיונות לצביעת קירות הסלון? רוצים להעניק לקיר שלכם מראה צעיר וטרנדי? יש לנו פתרון מנצנץ עבורכם: “קריסטל Brush” אפקט דקורטיבי מיוחד, המקנה לקיר מראה מטאלי מנצנץ. מראה הקיר משתנה בהתאם לשיטת היישום, כמות האור וזווית התאורה.
אפקט הקריסטל BRUSH המנצנץ והנסיכותי יגרום לחדר להראות כמו ארמון מהאגדות, לחדר של נסיכה קטנה וורודה, או אם אתם רוצים בית בסגנון רטרו נועז משנות ה-50 עד שנות ה-70, סגנונות תקופתיים המאופיינים בצבעוניות עזה ובולטת

קירות של קטיפה

רוצים להעניק לקיר שלכם מראה פנינתי מהודר? צבעו את אחד מקירות החדר עם “אפקט הקטיפה“, אפקט בעל גימור משי קטיפתי, המתקבל על ידי החזר ושבירת האור. אפקט הקטיפה משלב רכות וקרירות המעניקים מראה יוקרתי ואלגנטי לקיר. צביעת קיר אחד בחדר שינה, לדוגמה הקיר בגב המיטה, יעניק אפקט אלגנטי מרשים ויקנה לחדר מראה עשיר ומהודר בזכות מעברי הגוונים וההצללות העדינות שלו. שינוי הטקסטורה יקנה רובד נוסף לעיצוב החלל.

מכניסים את החוץ פנימה – צבע שהוא גם טיח

אם אתם אוהבים מראה אורבני ומחוספס ומיוחד אצלכם בסלון או בחדר השינה, בהרבה מקרים טיח יהיה הפתרון המתאים ביותר. יישום טיח נעשה בד”כ ע”י בעל מקצוע מיומן תוך שימוש בחומר מיוחד שעלותו יקרה. על מנת שתוכלו להשיג את אותה התוצאה בקלות השקנו את “אפקט צבע טיח
צבע טיח אפור יראה כמו בטון וישתלב נהדר עם סגנון העיצוב התעשייתי או הסקנדינבי, אם נבחר בגוון חמרה או ירוק מעושן, הטיח האקרילי יעניק מראה בסגנון כפרי של טוסקנה, או פרובנס.
עם “אפקט צבע טיח” תוכלו להגיע בעצמכם, ללא כל מאמץ, למראה טיח טבעי, המקנה לקיר מרקם מחוספס. ניתן ליישם את “אפקט צבע טיח” בקירות פנימיים והוא מתאים לצביעה דקורטיבית בבתים פרטיים ובחללים מעוצבים. האפקט קל ונוח ליישום ומתייבש במהירות. גם כאן חשוב לזכור כי מראה הקיר משתנה בהתאם לאופן היישום, כמות התאורה וכיוונה.

קירות במראה בטון

רעיונות לצבעית קירות בסגנון מודרני: לקבלת מראה עיצובי ומודרני במיוחד תוכלו להשתמש באפקט דקורטיבי אקרילי שהושק לאחרונה הרי הוא אפקט הבטון –  זהו מוצר המותאם לצרכני DIY והנו קל ונוח ליישום באמצעות רולר וספוג ויסקוזה. קיר במראה בטון יראה נהדר בחלל צבוע גווני גרפיט, חאקי, אפור חם (עם נגיעות חום), מוקה וירוקים מעושנים לקבלת חלל בסגנון תעשייתי.

מראה אורבני מודרני:  אם נרצה להקנות לחלל מראה מודרני-אורבני נשלב דווקא גוונים מוחלטים כגון EXTRA WHITE לבן, EXTRA BLACK שחור ואפורים בשילוב הדפסים גרפים של אקססוריז וטקסטיל למראה מאופק ונקי. מראה הבטון ישתלב מצוין גם בסגנון עיצוב סקנדינבי המאופיין בגוונים מעושנים עדינים ופסטלים למראה רך המשדר שלווה ומעט רומנטיות בשילוב אקססוריז וטקסטילים רכים וטבעיים. מראה הבטון נתפס כקר ומודרני אך בשילוב אלמנטים מתאימים נוכל לקבל חלל בוהמייני עם שיק מודרני בבטון חשוף.

לסיום, עם קצת מאמץ, קבלת השראה ע”י בדיקת רעיונות לצביעת קירות, תקציב נמוך ובזמן קצר, תוכלו לשדרג כל חדר בבית ולהעניק לו אווירה אחרת, מרעננת ויצירתית במיוחד והכל בעצמכם.
נירלוט נעים!

אפקטים מיוחדים לצביעת קיר
נירלוט נעים!
כתבות נוספות